Kızlar merhaba başlıktan da anlaşıldığı gibi hem mama hem meme olarak gidiyorduk bebeğim 27 günlük son 3 4 gündür biberon tutmuyor mama da öğürüyor ağzını kapatıp almıyor farklı biberonlarla denedim aynı emzikte tutmuyor zaten ee sütümde yetmiyor uyumuyor ne yapayım lütfen yardım edin kaşıkla da denedim olmuyo acaba mamadan mı iğrendi sma kullanıyorum bebelac gold şekerli olduğu için tadını seviyolarmış ona mı geçmeliyim?