Ciilem yapışık ikiz gibiydik 40 ı çıkana kadr hep ağlıodu sadece memede uyuyodu duş bıle 5 dakıkada alıp ckıodum sofraya oturuodum oda memedeydı hep ole geçti sonra yavas yavas duzene girdi dış dünyaya alışmaya başlayınca geçicek ama bu süreç bole surucek bır süre benım bebeğim cokta gazlıydı doktor sureklı emdiği ıcın gaz olmus dedı damla vermıstı. 1 ay kullandm sonra duzeldı kullanmadm.. hem gaz hemde dış dunyaya alısana kadr bole oluo geçicek. bıraz sabır:)