Lutfiye_yangoz ben azərbaycanlı olduğumdan “şirin pay” diye seviyorum. Şimdi ikinci kızım doğdu ona da aynısı diyorum. Allah’ın en güzel hediyeleri demek. Pay -hediye anlaminda . En güzel mükafatım Allah’tan kızlarım 🙏🤲🥰 sesimi de en cırtlak hale getirip konuşuyorum.buyuk kziim gülüp koşuyor kucağıma doğru .sarılıyor minik kollarıyla .kurban olurum verene onları😊