İki haftadır her Allah’ın günü girip bakıyorum saat 10 da bakıyorum 4 de bakıyorum sonra gün içinde saat başı yine bakıyorum iptal eden olur ya da yedek kontenjan açılır diye ama yok hiç hadi onu geçtim önceden talep yapıyordu bu bölüme onu da yapmıyor siz nasıl alıyorsunuz ya da alabiliyor musunuz