Deletedmom_82 Kızlar dün doğum yaptım sütum çok gelmiyor damla seklinde bebiste emme refleksi var ama memeyi tutunca uyuyor sağmaya çalışıyorum damla damla sizce mama vermelimiyim ek olarak
Zehrademirci Deletedmom_82 ilk günlerde sütünüz hemen inmeyecegi icin sarılık olmamasi icin mama vermelisiniz bence ben de oyle yapmıştım sonra 3 gün sonra falan sütünüz iyice inince mamayi kesersiniz doyduğu sürece emdiği sürece ama ilk iki hafta sarılık olmamasi icin çok önemli bence ben iki cocuk annesi olarak tecrübem bu şekilde 😌
dtml Deletedmom_82 benimki doğar doğmaz kuvöze girdi süt sağdım ama damla damla çıktı tabi asla doyurmazdı çok hafif sarılığı vardı bu yüzden mama verdiler hastanede. Ben de 10 günlük olana kadar meme-mama şeklinde gittim son zamanlarda günde 2 mamaya düşürdüm. Dün kontrolde doktoru mamayı tamamen kesti. İlk etapta aç kalmasın mama verin mutlaka durum böyleyse.
Zynpbal Benimde sütüm ilk günler gelmemişti bebeğim emmedi ebeler mamada vermedi emzir dedi ama sütüm yoktu sarılık oldu bilseydim gizli gizli mama verirdim