kgnms 3 buçuk sene emzirdim ben kızımı ona bıraktım yani bir nevi sonra bende yoruldum ve bıraktık ☺️ Eğer emzirmek istiyorsan emzir neden ağlasın ki çocuk bana göre emzirmenin bir aralığı olmamalı ya yani illa 2 yaş diye ağlata aglata bıraktirmamali 😘