MatiLeon Merhaba hanımlar doğumdan 3 ay sonra ilk reglimi Haziranda oldum ikinciyi olmam gerekiyor 5 gün geçti hala olmadım böyle gecikmesi normal mi sizin nasıldı? Ne zaman düzenli olmaya başladı?
Mlk16 MatiLeon normal ben ilk reglmi 13 aylıkken oldum ardından 40 gün sonra ikinciyi oldum kızım 14,5 aylık
Buseugurlu MatiLeon 3 ay oldu hala regl olmadım emziren annelerde normal diyolar bende bekliyorum olmayı
Aaayysseee MatiLeon ya bende tam tersi 2 buçuk ayda 4 kez regl oldum sürekli reglim başına gelen var mı acaba 🤧 umarım olursunuz sizde
BskSrc Aaayysseee benim de öyle canım, doğum yapali 5 ay oldu.. son 2 aydır 15 günde bir regl oluyorum 🤦🏻♀️ doktoruma yazacağım bugün
semAlya38 MatiLeon kuzum benim 40 ımdan sonra düzene girdi ama 2 sene olmayan bile oluyormuş normal sayılıyormuş düzensiz olan da oluyormuş
Alpbaby Sezeryan doğum yaptım emziriyorum 40 ım çıktıktan 5 gün sonra oldum ve aylık düzenli devam ediyor
Prenses_Liya MatiLeon 7 ay oldu hala düzenim yok mesela şuan 10 günüm geçmiş ara lekenmelerim daha önce hiç yoktu böyle doğumdan sonra düzelmedi bir türlü
Sisaap123 Doğum yapalı 4 ay oldu. Hala olmadım :/ artık olmak istiyorum çünkü çok terliyorum sıcaklıyorum menapozda gibi :/ yüzüm gözüm sivilce kendimi hiç beğenmiyorum
bunemeselaa MatiLeon canım birazda bünye ile ilgili muhtemelen ben 40 ım çıktıktan 3 gün sonra regl oldum öncesinde düzenliydi 40 ımdan sonrada düzenli geldi bebeğim 11 aylık. Mesela yengem 1 sene sonra oldu olabiliyor diye biliyorum bu tarz şeyler