Karpuzlufistiksarma Kızlar ben kalın askılı bluz alacağım ama hep karşıma trkio çıkıyor bu kolsuz olanlardan . Kumaşı bilmiyorum acaba çok mu sıcak olur . Penye olanlar var hepsi crop tarzı netten alacağım arada. Alıp kullananlar yazarsa çok sevinirim
Bssraa2 Karpuzlufistiksarma ben kullanıyorum kolları,sırtı,göğüs kısmı fln açık olduğu için çok sıcak tutmuyor havalanıyor :)