Tuvalet eğitimi vermeye başladım 3. Gün ama hâlâ daha üstüne yapıyor yaparken söylüyor ya da hiç birşey demeden yapıyor. Tuvalete de gitmek istemiyor oturunca kalkmak istiyorum korkuyorum diyor. Birşeylerle oturması için oyalıyoruz ama o anda ya gelmemiş oluyor ya da oradan kalkınca yapmış oluyor. Gece o uyuduğu zaman bezi bağlıyorum sabah o uyanmadan kalkıp çıkarıyorum normalde hep dolu uyanıyordu hatta bezi geceleri taşıyor bez değiştiğimi biliyorum ama çok su içiyor uyku öncesinde buna bağlıyorum bu durumu dün gece uyku öncesinde az içirdim gece boyunca uyanmadı haliyle içmedi sabah 6 da bezi çıkardım kupkuruydu altına alt açma bezi koydum saat 7.30 gibi uyandı yine kuruydu ama uyandıktan sonra üstüne yaptı bu arada bezi çıkarınca tuvalete götürdüm ama uyku sersemi ağladı bağırdı. O an mesela diyelim çişi kakası var klozette oturuyor olsa ağlıyor kalkmak için ikna etmeye, dikkatini başka yöne çekmeye çalışıyoruz. Ne yapmalıyım ya kafam çok karıştı beze geri mi dönsem şuan tutma kasları da gelişmedi mi acaba hiç kendi isteğiyle tuvalete gidip yapmadık kaçırırlen aldım gittim kalan varsa onu yaptık.