Merhaba kızım 18 aylık . Akranlarıyla veya 1 kaç yaş büyük çocuklarla oyun oynayamıyor . Hiç oynamadığı oyuncağı bile vermek istemiyor o an vermemek için oynayası geliyor . Hatta başkasının oyuncaklarına bile bunu yapıyor sahipleniyor . Bu bir süreç biliyorum genel olarak her çocukta oluyor bu . Paylaşmayı nasıl öğretmeye başlayabilirim deneyimlerinize ihtiyacım var