Bebek acıktığında uyanacaktır emin olun. 2 aylık bebek artık uyandırılmamalı bence. Keza doktorum da aynısını söylüyor. Uyuyan bebeği uyandırmamalıyız. İlk zamanları uyandırmak gerekiyor tabiki o da sarılık olmasın diye. Ama artık 2 aylık olan bebek uyandırılmamalı. Kendisi zaten acıktığında uyanacak😊