Dalpa külot beze geçtiğime o kadar pişman oldum ki, gerçekten berbat birşeymiş. Çocuğun sürekli çişi taşıyordu, geceleri üstü ıslak uyanıyordu, dışarıdan geldiğimde de aynı şekilde. 1 ay kullandım kullanmadım hemen bantlı beze geçtim. Bu arada oğlum inanılmaz hareketli bağıra çağıra alt bağlıyoruz