Aysenuremir Merhaba anneler 8,5 aylık bebeğim var dil bağını kestirmek istiyoruz İstanbul sultanbeyline yeni taşındık burda güvenilir devlette veya özelde dik bağı kestiren anneler bana öneride bulunurmusunuz lütfen🙏🏼
04112019 Aysenuremir çok basit bir operasyonla kesiyorlar kardeşimin oğlunda vardı çocuk cerrahı kesmişti sünnetle ikisini bir arada yaptırmıştık
Aysenuremir _Princesmom_ yeni doğduğunda doktoru söylemişti ama bir yaşına gelsin öyle kestirirsiniz çok problem yaşamaz dedi ama peltek çıkıyo sesler ve dilini hiç çıkaramıyo illaki rahatsız oluyordur artık kestirmek istiyoruz
04112019 _Princesmom_ dilin altındaki ince bağın ucuna kadar uzanması o olunca çocuk dilini dışarı çıkartamaz ağzının içinde rahat oynatamaz hani yemek yiyince falan bişey takılır dilinle ağzını temizlersinya onunyapamaz
_Princesmom_ 04112019 evet ona dikkat ettim dilini tam olarak dışarı çıkaramıyor,bilgi için teşekkür ederim doktora gidince sorucam mutlaka
EYN @Aysenuremir Merhaba biz Kurtköy Emsey'de yaptırdık. Doktorumuz Mevlit Korkmaz. kendisinden çok memnun kaldık. Sonrasında herhangi bir bakıma ihtiyaç olmadan atlattık çok şükür