Lenali biz de 5 ay 2 günlüğüz. 5inci ayımıza girmemizle (2 gecedir) saat başı uyanıyor. Mızırdanıyor, klima açık olmasına rağmen terliyor, gaz sorunumuz bitmişti, gaz çıkarmaya çalışıyor.. anlayamadım valla 🤦🏻♀️ bir de bugün menenjit 2inci dozumuz var. Ne yapacağımı, nasıl yapacağımı şaşırdım