Merhaba bebeğim 4 aylık sadece anne sütü alıyor sütüm var bebeğimde emiyor sadece bu ay etrafı izlemekten 5 dk emip bırakıyordu o yüzden 4200 kilosuydu 4600 olmuş 400 gram almış yani boyu 57 doktor genetikte olabilir ben ve eşim minyon insanlarız sağlıklı herhangi bir problem yok ama malt içeceklerden içebilirsin yada bi kaşık mama dene sulandır dedi önümüzdeki ay da ek gıdaya geçeriz dedi şimdi kaşık mama en iyisi hangisi deneyenler ve nasıl yapıp vermem gerekiyor bilenler yazabilirse teşekkürler ☺️