yeniannee5 Merhaba arkadaşlar. Bebeğim 2 aylık ancak kakasını geç yapıyor çok rahatsı oluyor ağlıyor. Cumartesi kaka yaptı bugün çarşamba hala yapmadı tekrar. 4 gün oldu. Ne yapsam etsem yapar acaba fikrinizi alabilir miyim 🙁
Bebeko19 yeniannee5 bizimde aynı sorun bebeğim 49 günlük doktora gittik bugün bir haftaya kadar normal dedi
Aslihn0707 yeniannee5 sadece anne sütü alıyorsa 15gune kadar normal diyorlar. Bnm kizim 2 aydan 4 aya kadar 10 günde bir kaka yaptı. Ama önce bir doktora götürdüm kontrol ettirdim Bir ıkinmasi yoktu kendi uğraşmiyordu rahatsız da gözükmuyordu siz de bir doktora götürün once
-hilos1 yeniannee5 benimde oğlum 45 günlük sadece süt içtiğinde yapamıyor o yüzden ara ara günde 1-2 kez mama veriyorum o zaman rahatlayıp tüm kakasını yapıyor ama yapana kadar baya sancı ve kıvranma yaşıyor birde biogaia kullanıyorum günde 5 damla olacak şekilde
yeniannee5 Aslihn0707 evet doktora götüreceğim anne sütü+mama takviyesi veriyorum 4-5gün sonra yapması huzursuz ediyor
jap yeniannee5 ay benim kızımda 10 günde 14 günde yapardı. Yapcağı gün mahvoluyodu çocuk. Zeytinyağı vermeye başladım düzene girdi
AliAreninAnnesi yeniannee5 Canım sabah ve akşam bir çay kaşığı zeytinyağı verebilirsin kakasını rahat yapabilmesi için bi 4 güne kadar yapamamıştık doktorumuz önermişti faydasında oldu 5 aylık olmak üzereyiz hâlâ daha sabah ve akşam birer çay kaşığı veririm . Birde ılık suyun içine oturttur bebeğini bunumda doktorumuz söylemişti hem gaz sıkıntısına iyi geliyor hemde kaka yapmasına
jap yeniannee5 günde 1 kez veriyorum. İlk başlarda çay kaşığının ucuyla veriyodum bir iki damla kadar. Şuan 4 buçuk aylık yarım çay kaşığı kadar veriyorum