HavvaCnts çok geçmiş olsun sağ salim kavuş bebisine inşallah 🙏 bizde 5 gün hastane de yatmıştık başka bir sorundan dolayı, orda kafasından bile damar yolu açılmış bebekler vardı ve dediğin gibi açılacak yer kalmadığı zaman boyun kafa vs deniyorlar malesef ki hatta birinin göbek kısmından bir yerden bile açmışlar ama kapanmış kafasından açmışlar tekrar 🥺 insan üzülüyor tabiki ama sağlığı için tedavi görmek zorunda sonuçta 🙏 böyle düşünün, herşey sağlığına kavuşsun diye🙏 seni çok iyi anlıyorum yattığımız o 5 gün sürekli dua ettim damar yolu kapanmasin bebeğimi tekrar delik deşik etmesinler diye 😕