gulcanuraz12 Kızlar bebeğim 62 günlük 7 aylık doğdu ve afedersiniz gazında ve büyüm abdestinden aşırı derecede pis koku geliyor bu normal mi yaşayan bilen var mı içinizde bu arada bebeğim emmiyo mamayla besleniyor
benkosarim gulcanuraz12 bağırsakları henüz gelişmediği için kokuyor o da bir insan. Annesi o da kokacak
Ayse5100 gulcanuraz12 canım mamadan dolayı öyledir Aptamil prosyneo kullanıyordum besledikten sonra gazını alırken aşırı aşırı kokuyordu gittim mamayı degistirdm rahatladık
milamihra Ayse5100 bizde onu kullaniyoruz aynen bizde de koku oluyor ondan mı acaba ama ben mecbur kullanıyorum o mamayı diğer mamalar hazımsızlık yapiyo bebeğim de