Tugram28 Kızlar 3buck aylık bebegim var bu zamana kadar çok güzel emiyordu kilosu falanda güzel ama artık gündüzleri zorla emziriyorım kıyameti koparıyor gece güzel emiyor ama sizce neden böyle yapıyor fikri olan var mı ??
Taelif Tugram28 Merhabalar :) o dönemde oluyor öyle. Gündüz uykularından uyanırken uyku sersemi emzirin. Ben öyle atlattım o dönemi. Yavaş yavaş alışıp eskiye dönüyor. Bizde annemle oyuncaklarla falan kandırıp emzirmeye çalıştık ama en kolayı uykudan uyanırken. Saatlerini ona gore ayarlayın öyle emzirin. Bakin yavaş yavaş düzelecektir.
Modies Tugram28 bu bizdede oluyor zaman zaman. Gündüz uykuya zor dalıyor o yüzden meme de istemiyor agresif oluyor. Resmen 4 lü rutin yapıyorum. Omuza al , sert zemine yatır , emzikle kucağa yatır , memeye ver. 3. De memeyi alıyor
Gizemhira Tugram28 ya benim kızım da 3 ay 19 günlük gerçekten 5 er dakika emiyor çok zorlamıyorum meme reddi mi yaşıyoruz çok üzülüyorum cidden gece iyi ama işte gündüzleri 😞
Tugram28 Taelif ay insallah aç kalıyor diye çok korkuyorum şekilden sekile giriyoruz emerken çok az emiyor sütümde çok şükür çok yani kendimi sandım test ettim korktum bende nedendir diye
ma9419 Cansen Taelif bu durum ne kadar sürdü benim bebeğim de 2 ay 23 günlük gündüzleri her emme de değil ama bazen yapıyor uzun süre aç kalır diye korkuyorum ama zorla da emmiyor zaten
Cansen Hic uzulmeyin benim bebegimde oyleydi hatta birakicak emmeyi diye dusunuyordum gunduzleyin artik cevreyi izlemek ilgilerini cekiyor fazla zorlamayin acikinca ztn emecek bende ayakta hoplata hoplata memeyi vermeye calisiyordum ama sukur suan atlattik
Tugram28 Cansen evet dediğiniz doğru etrafi izliyor elleriyle tshortumu tutuyor algıları değişti etkisi olabilir yani çok sevindim gerçekten ya teşekkür ederim kaçıncı ayda normale girdi peki
Smiley Tugram28 valla korkutmak istemem ama benim oğlum aynen öyle başladı , sonra sadece gece emmeye başladı sonra tamamen bıraktı , ben sağıp veriyorum öyle alıyor çok şükür . Aç bırakmayı bile denedim kıyameti koparıyor emmiyor 😢
Tugram28 Smiley ay geçmiş olsun canım üzüldüm insallah bizde öyle olmaz emzirmek gibisi yok her dakka pompa elinde gezmek de zor Allah yardımcın olsun 😔
Sino Smiley sağıp verdiğim için benimm kızım da tamamen unuttu emmeyi artık gece de emmiyor biberona alıştığı için ve İnanın gece sağmak içirmek biberon temizleme ölüm geliyor uykusuz uykusuz 😔
Cansen ma9419 benim birkacgun icinde duzeldi bende zorla memeyi agzina vermeyi deniyordum temelli sinir oluyordu ama daha sonra biraktim kendi haline ve acikinca emdi tabi anne olarak acmi kaliyor diye dusunuyoruz ama onlar ac olsa her turlu memeyi tutarlar
Taelif ma9419 Merhaba. Bizim 1 hafta sadece uykulu emzirdim diğer türlü kesinlikle istemiyordu. 1 hafta da artık yavaş yavaş uyanıkken de almaya başlamıştı. 2 hafta sonunda normale döndü. Inşallah sizinde öyle olur.
Yazilimcianne Tugram28 canım meme reddi başlamış bu aylarda oluyor. Sessiz ve başbaşa olduğunuz bir odada emzirin. Bir de ayakta emzirmeyi deneyin.
Yazilimcianne Tugram28 kararlı ve ısrarcı olursanız atlatırsınız, zor zamanlar ama biz bu şekilde atlattık 8buçuk aylık kızım emiyor hala 🤗
Smiley Tugram28 çok zor tabi ya hiç sorma 😔 ama yine de bir şekilde anne sütü alıyor diye şükrediyorum 🤷🏻♀️
ma9419 Taelif teşekkür ederim inşallah mesela bu sabah 6da emdi en son. 9 buçuktan bi saattir aralıklarla deniyorum yok iki çekiyo bırakıyo ağlıyo