mervekb Bugün kızıma aşı yaptırmıştım 2 defa calpol verdim şu an uyuyor ama ateşi var ilaç etkisi geçtiği için. Gece uyur ama ateş daha fazla yükselip olumsuz durum gelişme ihtimali var mı aşı sonrası ?