Alamas doğumda çocuk doktoru önermişti daha sütüm gelmedi diye , aşırı süt yaptı bana bir göğsüm nerdeyse mastit olacaktı hatta. Çok fazla ve tazyikli geliyordu bebek ememiyordu , sürekli sağmak zorunda kalmıştım o da kontrolsüz süt üretimine neden olmuştu sanırım o zamanlar ama epey arttırmıştı yani sütümü.