Asiye1102 Babymom__ kullanmadım ama sinozun ürünlerini kullanıyorum çokta memnunum. Herkeste aynı etkiyi göstermez tabi. Çevremde purest kullanıp memnun olanda var
izd Babymom__ kullandım çok da memnun kaldm hem de dermatolog arkadaşım önermişti ama hamile kalınca bıraktım
Seyhancann Kullandım hiç bir etkisini görmedim ve çok uzun süre düzenli kullandım ama sonradan öğrendim ki içinde komedon yapıcı bişeyler varmış çöpe attım direk
Baby-baby Babymom__ ben gece rutininde kullanıyorum gece surup uyuyorum serumları ve uyandığım zaman mükemmel bi cilt ile uyanıyorum yumuşacık lekeleri de zamanla azaldığını göreceksiniz uzun sürmüyor yani hemen gösteriyor kendini
Aylakiz0-6 Babymom__ ben kullandım hiçbir etkisini göremediğim gibi üstüne bir de sivilcelenme yaşadım tavsiye etmiyorum bunun yerine la roche Posay ürünlerini kullanmanızı öneririm