BayanAgu Hanımlar iyi geceler, doğum yapalı neredeyse 1 yıl olacak, kilolar gitti sayılır, ama göbek gitmedi ? Var mı hayrına bana bir iksir niteliğinde göbek eritme formülü 🌼 Not: Normal doğum gerçekleşti 🙏🏻
BBuseYY Ben sezeryan yaptım 20 günde gitti canım öncelikle bünye meselesi bence bu . Ama çevremdeki doğum yapan bir kaç arkadaşım Sabah aç karnına kaynamış 500 ml suya 1 çay kaşığı tarçın 1 çay kaşığı zerdaçal 1 çay kaşığı zencefil 1 çay kaşığı kimyon hepsini karıştırıp içiyor Hep süt arttıcı özelliği varmış hemde zayıflatıyormuş 🤗
BayanAgu Bende 82kg den 67e düştüm ama göbek gitmeyince bi tuhaf geldi tabii, ekmek, makarna, pilav yok denecek kadar az hayatımda. Sanırım sporla da bu süreci desteklemeliyim 🫡
oyoyoyyedibeni BayanAgu göbek eriten plastes hareketleri cok ise yarıyor bide yakan jeller surebilirseniz hareketleri yaparken harika olur