Oğlum 8 aylık. Hareketli bir bebek , emekliyor ve yürüme arkadaşına bindiriyoruz vs. Net 2 aydır geceleri 500 defa kalkıyor ve ağlıyor. Sürekli ağlıyor. Emmiyor zaten , mamayı da uyurken zorla yiyor. Genelde yemek yemeyi seviyor ama onu da 2 lokma yiyip gidiyor. Bebeğim neden ağlıyor kızlar acaba ya. İnce giydirdim hasta oldu , ateşlendi ateşi 39.5 oldu. Şimdi atlet , tişört, şort giydirip yatırıyorum. Ama yine ağladı. Mama da istemiyor. Su veriyorum yine ağlıyor. Delircem ya niye ya niye 🥺 hiç böyle yapmazdı son 2 aydır böyle. Geceleri gözüme uyku giremiyor çünkü sürekli kaldırıyor beni , gündüz de uyuma şansım olmuyor rezil haldeyim ya