asyrz Kızlar sezaryen doğum sonrası göbeğiniz ne kadar süre sonra eski haline döndü ve hamilelikte göbekte oluşan kahverengi çizgi ne zaman geçti? Ben 50 gün önce doğum yaptım, göbeğim hala var biraz ve göbeğindeki kahverengi çizgi hiç geçmedi 🤦🏻♀️
Momyofthesun asyrz ay hiç dikkat etmemiştim ama 9 ay önce doğurdum çizgim gitmiş farketmedim bile sanırım 6 aydan sonra gitmişti:/
asyrz Momyofthesun doğumdan sonra göbek kısmında fazla kilonuz var mıydı? Benim 5 kilo fazlam kaldı ne yapsam gitmiyor, özellikle göbek kısmında toplanmış gibi kilom
Momyofthesun asyrz valla doğumdan 1 hafta sonra 50 kiloya düştüm ben ya aşırı zayıflamıştım göbek falan kalmadı tabii. Şu an 52 kilodayım sabitledim sanırım aylardır öyle çünkü ama sezeryan bölgesinde minik bir fazlalık var maalesef
Elifsenayldrm55 Momyofthesun benim de dikiş izim biraz kabardı ve hala kırmızı baya 3 ay oldu normal mi acaba
Momyofthesun Elifsenayldrm55 ben de öyle sıkıntı olmadı ama burda gördüğüm postlarda başına gelen çok kişi vardı normalmiş ağrı, akıntı varsa doktora gidin mutlaka