pasaa_annesi Valla yanlış anlamayın ama “deli cesareti” derim. Bebeğim 1 yaş 20 günlük, 2-3 gündür delirtti beni. Gecenin 4’ünde kalkıyor, uyumuyor. Huzursuz, diş çıkartıyor, akşama kadar sinirlendikçe saçlarımı yoldu. 2. çocuk fikrini düşünmek bile istemiyorum. Bebeğiniz 3 aylıkken 2.bebeği düşünmek çok doğru değil gibi. 😀