dilekcan çok normal canım benim, 4. Günde hatta belki daha geç gelenlerde var, ama sakın sağmayı bırakma. Dayanabildiğin sıcaklıkta suyu göğüslerine tut bi tarakla da tara hatta kanalların açılsın. Bestlak damla, laktamil, hoşaf, bol bol su, solgarın da anneler için vitamini varmış onu da çok övüyorlar. Denemediğim kalmadı benimde ilk kızım emmedi, 2. Emiyor çok şükür