Doğum yapalı iki buçuk ay oldu sezeryan yaptım 2 3 gündür sırtım, belim, omuzlarım,el bileklerim parmaklarım aynı sekilde ayak heryerim ağıriyor sabahları uyanınca ağrılarım daha çok artıyor gece bebeğimi emzirmeye kalktığımda kollarımda aşırı derecede güçsüzlük oluyor siz hiç buna benzer bişey yaşadınız mı doktora falan gittiniz mi