@Umutluluk 8 buçuk aylık oğlum var. Doğduğundan beri philips avent biberon ve bebelac gold mama kullanıyorum. Bi kere bile yaşamadım böyle sorun 🙈 Ki ben uzun uzun çalkalamam öyle, millet der bana az daha çalkala erimemiştir diye, 2 defa aşağı yukarı çalkalayıp bırakırım ama erimemezlik olmadı. Toz bu, neden erimesin ki. Aynı sorunu yaşayanlar yorum yapabilir ama şahsen biz hiç böyle birşey yaşamadık😊