Efem123 Kızlar bu sıcaklarda formül mamaları nerede muhafaza ediyorsunuz malum çok sıcak havalar dışarda bozulurmu mamalar dolaba koysam sıkınti olurmu
yagmurkokusu_ Efem123 dolaba koyuyorum veya serin bir ortama ama evimizin için çok sıcak 🥵 klimasız duramıyoruz 7/24 açık çok güneş alıyor.