Merhaba hanımlar. Geçen alt karnımda bir dolgunluk hissi var deyip post açmıştım . Bayramada ilk test silik çizgi çıktı başka bir markanın ertesi günü denedim tek çizgi çıktı . Ama içimdeki hamileyim hissi geçmiyor bir türlü. Reglime bir hafta var bekleyeyim diyorum sonra hamile değilim hissi ağır basıyo bir an aklıma düşüyo ani hareket edince . Kızımda hamile olduğumu hissetmiştim ama planlıydı bu sefer plansız bir durum acaba yanlış mı hissediyorum ilk defa korunmasız olduğu için mi böyle 🤷🏼♀️🤦🏼♀️