Bihteeeer bizde 18 buçuk aylığız. Bende şu an gece beslenmesini kesme aşamasındayım ama umarım doğru ilerliyorumdur. Bi süre bu şekilde geçirip sonra gündüz meme ile uyumayı keserim diyorum belli bi süre de onu oturturuz, sonra gece uykusuna geçişi keseriz falan böyle böyle 2 ayda falan meme olayını bitiririz gibi geliyor inşallah umduğum gibi olur.