Cinarindunyasi Merhaba kizlar.5 aylik bir oglum var yaklasik son 1 aydir gece uyanmalarimiz fazlalasti yarim saatte bir kalkiyor kendi kafama gore yapmayayim diye doktorumuza gittik 1 aydir duzgun kg alamamis doymuyor belli ki dedi gece ve sabah 1 er defa devam sütüne basla dedi ama hic kullanmadığım icin bilmiyorum bebelac 1 aldim dun gece ilk defa icirdim ama uyku sersemi oldugu icin 100 cc icti 180 yapmistim ama sabah ne yaptiysam veremedim almadi mamayi. Sorum şu mamaya alisabilir mi? Ve yaptiktan sonra ne kadar surede tuketmemiz gerekiyor ?
elifefe Cinarindunyasi Bizde bebelac 1 gold kullanıyoruz alışır illaki mamaya da baktın almıyor biraz anne sütü ver sonrasında şaşırtmaca yap mamayı daya ağzına alır zamanla. Yapıldıktan sonra 1 saat içinde tüketilmesi lazım mamanın😊
Cinarindunyasi elifefe vallahi kandirdim da 100 cc yi zor icirdim o da uyku sersemi icti sabah ne yaptiysam almadi acliktan agladi yine de icmedi memeyi verdim halbuki doymuyor sütüm de masallah oyle var ki kalitesi mi düştü artik ne oldu anlamiyorum 😕