Alyaaderen ben de şu anda burhaniyedeyim, İstanbul’da değil, asm’lerde sistem muhtemelen aynıdır, aşıyı ben alıyorum, onam formu imzalayarak ASM deki hemşireler de aşı uygulaması yapıyorlar. Ayrıca ben bebek için değil ama kendim için de örneğin elimde reçete vardı aşı için isyan ulda iken reçete ile bir kliniğe gittim parasını ödedim enjeksiyonu yaptılar, ikinci doz burada idim aynı şekilde aşıyı aldım hemşrieler reçeteye bakıp aşı enjeksiyonununuaptılar..