Canim benim bebeğimde 1hfta sonra 5aylik olcak insAllah . 3saatte bi 150cc veriyorum . Ama 2gundur cok az çişli bez aliyorum . Doydugundan eminim ama niye boyle oldu anlamiyorum . 3saatte bi bez degistiriyorum . Bide ek gida olarak tadimlik yapan varmi