Beyz1 2.ayda kestım kolik oğlum çok gazı vardı ilk günlerden beri ama 2.ayından sonra kendisi zorlasa da çıkardı çünkü gaz damlasını verince daha kötü oluyordu şimdi 3aylık oldu gazı azaldı baya
Hilallhicrann 2 buçuk 3 aya yakındı nurse hurveys damlayı kestim çünkü kendi kendine çıkarmaya başlamıştı . Ama nbl probiyotik veriyordum ayrıca o çok kolaylık oldu bize hala veriyorum probiyotiği