İyi akşamlar ne olur yardımcı olun bayramda miğdemden çok kötü rahatsızlandım ishal miğde bulantısı ,kusma acile gittim serum iğne yaptı lansor gaviscon verdi geçti şükür ölüceğim sandım , ama o günden beri ne yesem miğdem ağrıyor doyasıyo bişey yiyemiyorum şimdi yine misafirlikteydim en sevdigim yemekler vardı tutamayıp kendimi yedim anında miğde ağrısı ve ishal oldu tabiki randevu aldım dahiliyeye ama daha var randevuma bu ne ola bilir sizce hiç böyle bişey yaşadınızmı? Doyasıya bişeyler yemeyi özledim 😭