Keslin_3 3 ay 19 günlüm dişleri kaşınıyor bebeğimin ne yapacağimi şaşirdim bnu süreçte ne verilebilir sürekli ağlıyor ondan mi yoksa 4. Ay geliyor ataği mi anlayamadımm
Senakaraca Keslin_3 Atak olma ihtimali yüksek Diş kaşıntısına tetagil kullanıyorum. Rahatlatıyor baya
Keslin_3 Senakaraca bende atak diye düşünüyorum ama salyasi da çok akıyor bir de damaklarida sertleşti ağzini açmiyor ki bakabileyim anca ağlayinca görebiliyorum ama sanki alt damağinda var birşeyler tetagiş duydum da bu aylarda kullanıyor mu
silas0789 Diş jellerinin kullanımını önermiyorum dedi doktorumuz. Elinizle ya da sulu dislikleri sogutarak kaşımasına yardımcı olabilirsiniz. Çok ağlarsa huzursuz olursa da 1 çay kaşıği calpol veriyorum ben dr önerisiyle…
Keslin_3 silas0789 çok küçük daha bende elimle kaşiyorum ya da diş kaşıyocı aldim onunla rahatliyor gibi sanki
Slnsnync07 Atak olabilir o belirtiler atakta da olabiliyor diş için henüz erken ama bebekten bebeğe değişebiliyor