Deletedmom_110 ilk etapta 10 dk kadar haşlayıp vermiştim, içine az anne sütü katıp kıvamını açmıştım, yoksa mümkün değil öyle yiyemez, boğazına durur. Doğal, güvendiğiniz tereyağı varsa onla da kıvamı açabilirsiniz öyle de vermiştim, en iyi böyle yemişti. 8 9 aylıkken Soğanlı omleti de beğenmişti, minik doğranmış az soğanı, az tereyağı ve su ile pişirip üzerine yumurta kırınca da sevmişti bi süre. Şimdi yemez ama😀 sebzeli omletler hafif ıslak olduğu için yutması kolay oluyor sanırım