Slm anneler kızım 31.5 aylık bezi bırakamıyoruz konuşuyorumds onunla ama hep bezine yaptıktsn sonra sölüyor sabahları hic kuru uyanmıyor bol şişli uyanıyor nasıl bıraktıracagım bıraktıran anneler beni yönlendirirmisiniz direk bezimi cıkarmam lazm bu sefer ya sürekli kiloduna yaparsa ayyyy bilemedim daralıyorum şu bez konusunda artık altıda pişik olmaya başlıyor hrmen degiştirmeme tçragmen nasıl yapacagım