Hanımlar 2 ay 10 günlük kızım var iri bebek olarak doğdu 4115 kilo,ilk günlerden beri sütüm az ve tek göğüs daha çok emiyor haliyle diğeri azaldı iyice sürekli komposto içiyorum su içiyorum ancak 4 5 saat uyursam kalkınca göğüslerim dolu oluyor gün içinde hep yumuşak..
Solgar b12 ilaç aldım şimdi bakalım işe yarar inşallah. Artık terbiye olduysa göğüsler daha çoğalmaz mı acaba sütüm,ne yapacağımı saşırdım bi anne olarak çok zoruma gidiyor yetememek…