Hem anne Hem baba olarak oğluma tek bakıyorum. Aile yanindayim ama gram destek gormuyorm psikolojik fiziksel her anlamda baskı çöküş içindeyim . Oğlum zor bir çocuk hem.asiri hareketli hem aile yanına geldigim den beri aşırı şımarılip simartilmaya devam eden çocuk. Olayın içinden çıkamıyorum bagriyorum bazen kendime kızıyorum ama robot da değilim . 2 yaş sendromu ile nasi.basa çıktınız 🙈
( karışık mı yazmışım galiba ama tepemde oğlumla ancak yazabildim )