tugbatabanca kızım 3 yaşına girecek emziriyordum, memeyi kestim yarabandıyla bir gece de delirdim resmen tam 2 saat emdi emdi kalktı , 1 ay boyunca artık zombi gibiydik, resmen gece olsun istemiyordum yarım saatte bi kalkıyordu 10 dk boyunca hiç kesintisiz ağlıyordu dedim naptım ben pedagoga bile götürmeyi düşünmüştüm artık o kadar berbattık, ama çok şükür şu 15 20 gündür düzeldi yarım saatte uyanıp emen çocuk gitti gece yine 2 kere falan kalkıyor su içip yatıyor, gündüz uykusunu bıraktı tek sorun oda sabah 9 10 arası kalkyor gece de em geç 10.30 gibi uyuyor o konuda inanılmaz rahatladım,