Merhabalar. Kızım 12 ay 22 günlük. Henüz kendi başına yürüyemiyor ama koltuklara tutunarak sıralıyor ya da elimden tutunca neredeyse koşuyor:) Ben de artık ilk adım ayakkabısı almak istiyorum. Ama hangi özellikte olmalı, sandalet mi normal mi, ortopedik mi anatomik mi hiç bilmiyorum. Özellikle bu dönemden geçmiş annelerimizin tecrübelerinden yararlanmak isterim.