Kızlar selam 10 mayısta doğum yaptım 1 ay 25 günlük olduk ama kanamam hala bitmedi sezeryan doğum yaptım. Geçen hafta 5 gün kesildi dün tekrar basladı kanamam bu nasıl bısey insanlar 40 ım bitti kanamam da bitti diyor. Uzun süreli kanama yaşayan var mı aranızda (kanama miktarı yoğun)