Kızlar ,25 aylık kızım bazı geceler ağlayarak uyanıyor. Ama ağlamak dediğim de kendini yırtıyor ,kucağa alamıyoruz, kendini kasıyor, bağırıp duruyor. 15 dakika kadar sürüyor sonrasında sakinleşiyor. Her gün olmuyor şu zamana kadar 2-3 defa oldu aralıklarla.. eşimde bende korkuyoruz açıkçası niye böyle oluyor, doktora gitmeyi bile düşündük, çünkü hiç normal ağlama değil. Ha bide beni istemiyor itekleyip duruyor, babasında sakinleşiyor