Zezeyyk evet aştım gece deneyerek verdim çok ağladı ama biberonla zorla içirdim , işteyken yine aynısı oldu işten geldim hatta o kadar çok ağladı ki ama yine vermedim biberonla zorla içirdim çok çok ağladı tahmin edemeyeceğiniz kadar ama vermedim ertesi gün onu eğlendirerek vermiş bakıcı annesi, sonrada alıştı şimdi kendisi tutarak içiyor . Pes etmeyin