Benim bi arkadaşımın adeti 1 hafta geçti test pozitif kan verdi >15000 çıktı şok oldum ama ultrasonda doktor keseden bahsetmemiş yarın sonuca göre konuşuruz demiş sizce bu değere gözükmesi gerekir miydi yoksa daha mı fazla olması gerekk yazar mısınız ikilemde kaldıkk