24umay24 Merhabalar. 13 aylık bebeğimin kontrolü vardı. Çok dikkat edip sağlıklı beslediğimi düşündüğüm bebeğimde B 12 düşüklüğü çıktı. Çok şaşırdım vitamin kullanmaya başlayacaz. Böyle bir durum yaşayan var mı? Neler önerirsiniz?
Asellduruu 10 aylik oldu oğlum bizdede ayni sorun var doktor emzirdigim icin anneden kaynakli olfugunu soyledi ikimizinde kullanicagi bi fıs fıs verdi haftada 3 defa kullaniyoruz size nasil bi ilac verdi acaba
sakinolchamp Canım o sürekli değişiyor 3 ayda bir kontrol ettirmen lazımmış benim oğlumda da vardı kontrolde sıkıntı çıkmadı düşebilir de yükselebilir de demişti doktor