Merhaba arkadaşlar kızım şuan 19 aylık neredeyse doğduğundan beri 21.00 da gece uykusuna yatırıyorum ama son bir iki haftadır asla uyumuyor gün içinde yorulsada fark etmiyor uzun zamandır da tek uykudayiz buna rağmen çok uykusu olsada uyumuyor epey inatlaşmalar başladı huyları değişti kendi çocuğumu taniyamaz oldum 2 yaş sendorumu bu mudurr??🥲